Endast en vecka kvar

känns helt underbart att julen snart är här, synd bara att tiden går så fort så snart är man tillbaks i sundsvall. Känns som om det är något varje kväll nu, idag kom vi hem sent för T tränade. Imorrn ska jag bowla och äta middag med jobbet och sedan åka och hjälpa en kompis flytta.
På onsdag ska vi ut och handla dom sista julklapparna och på torsdag ska jag hem för att packa och på kvällen ska jag åka och hämta min systerdotter Sara på flygplatsen. Och så måste jag väl hämta T när han har varit på krogen!

Ville åka hem tidigt på fredag men kommer inte hända eftersom det ska komma någon och kolla på skotern. Vi försöker sälja den men har hittils haft otur och det har bara varit idioter som har anmält intresse. Men förhoppningsvis så får vi sälja den på fredag. Vi ska absolut köpa en ny skoter men när vet vi inte.
Vi vill ha pengar för att kunna gräva jordvärme till sommaren och så kommer jag inte åka någon skoter till våren, blir nog inte så skönt att sitta på en skumpande skoter. Men vi kommer inte vara utan länge, ÄLSKAR att åka ut med skoter och ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback