helgen är över

och det har varit en toppenhelg. Det har varit mycket folk hemma men det har inte gjort något för jag ÄLSKAR när det är folk och hälsar på.
På lördagen var vi ut och skulle bada men det stormade nästan. Vi åt lunch och några spelade beach-volley men sedan får vi hem pga stormen.

sedan var det kräftor på kvällen och jädrar vad gott det var. Skulle kunna äta det mycket oftare men det är väl tjusningen med kräftor dvs att man inte äter det så ofta.

sedan blev det skoj hela kvällen och en hel del sjungande. Både till gitarr (tack benny och jens) och till sing-star. Ha ha, älskar karaoke så sing-star var skiiiiit-skoj.

nä, måste jobba men jag lägger ut kort ikväll.

i´ll be back...

Kommentarer
Postat av: Vanja

Åh Singstar är det bästa jag vet ;D Sååå kuL! Vi hade oxå kräftskiva i lördags :)

Postat av: Veronica

du har blivit utmanad! läs min blogg för info!

2007-08-29 @ 10:10:05
URL: http://veronicalindman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback