datorfri helg

har faktiskt inte ens startat datorn i helgen, har dels inte haft tid och dels inte haft lust. Känns som en hel helg har gått utan att man har hunnit göra något.
Har börjat torka av fönstren så dom ska väl vara helt klara snart.  ÄNTLIGEN säger jag bara!

i lördags blev det dragracing. Inte direkt det roligaste jag varit på men men, ibland måste man härda ut! I går blev det först marknad och sedan blev det och det var härligt. Har inte varit och badat på 3 veckor tror jg så det var superhärligt.

Idag har ted (äntligen) börjat jobba. Stackarn, hans korta (endast 9 veckor långt) sommarlov är slut.

får se om jag hinner lägga ut lite bilder från helgen ikväll

i´ll be back...

ja visst ja, det blir ju kräftskiva i helgen. Mumma!

Kommentarer
Postat av: Ida

Nä, om det varit i helgen som var så var vi grymt less på åkande, tycker vi har varit hit och dit varenda helg ett tag. Men jag ska prata med Janne och se om vi inte kan komma ner till helgen, han är ändå ledig från onsdag, så vi hinner nog göra lite här hemma också :) Jannes morbror var nere i s-vall och körde dragracing i helgen :)

Postat av: Ida

Nä vi var inte dit då. Vi håller på med trappen, taket är målat men vi måste få nån att ta hand om Neo om vi ska bli klara nångång :)

2007-08-20 @ 16:55:22
URL: http://www.idasusanne.blogg.se
Postat av: Vanja

Haha, ja stackars Ted ;)
Wiiie, idag var jag på "jobbintervju" , som timvikarie på förskolor här i Norrtälje. Så nu väntar jag på jobb :) kram

2007-08-21 @ 13:45:00
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback