sommarlekar!

snart är sommaren här på allvar och då är det dags för? Lekar!!!!!!!!!
hur roligt är det inte att en solig kväll ta en kubbmatch ute på gräsmattan? Och finns det någon som INTE tycker om tex kubb? Det har jag väldigt svårt att tro.

Jag har 3 favoritlekar på gräsmattan och det är:

Kubb - att det ska vara så j---a svårt att träffa en kubb!
image55
Krocket - kanske för att jag är BÄST på det här men det är faktiskt riktigt roligt
image56
Plockepinn - min nya favorit som är huuuuuuur roligt som helst. Men jag varnar er - det uppstår lätt krig
image57


Kommentarer
Postat av: Lillzyrran

Och alla dessa är ju mina tre favoritspel när man är ute. Du menar väl sånt här jätteplockepinn va?...vi borde köpa ett sånt för att ha hos mamma tycker jag. Skulle vara trevligt. Tack så mycket för uppvaktingen på min "20"års dag...och ja, jag har insett att jag aldrig kommer att tillåtas att bli äldre än så...=)..

Massvis med kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback