Snart är det helg

och man räknar ner timmarna!

i helgen hoppas jag att det ska bli fint väder så man får jobba lite i trädgårn. Det känns som att vi måste ta tag i det och göra någa av dom stora sakera. Tex som att plocka bort minst 2 planteringslådor. Och vi har inga normala planteringslådor utan våra är 1,5 meter x 6 meter!

Svärmor och hennes karl kommer i helgen så det blir säkert några turer ut till birsta. Det är iochförsig roligt men inte när man har dåligt med pengar. Fast i och för sig finns det inget jag känner att jag måste köpa nu men jag är sugen på att iallafall köpa tapeter för våran fondvägg i sovrummet.

Oj, klockan är 10. Jag måste ju ringa Jysk och se om skåpet kommit in. Uppdatering kommer.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback