ingen rutin

med att göra inlägg här, men jag tror att det blir bättre när jag får internet i huset!

Igår var jag och ted ute och brände lite i trädgården. Dom förra ägarna hade verkligen konstig smak, så vi måste rensa lite! Vi har en jättefin plats att fika på. Det rinner en bäck runt om kring och den har dom planterat växter för så den knappt syns och där vill jag och ted att det ska vara ett sten-lanskap istället!
Så igår brändes det och idag har Ted rensat lite till!

och så självklart var det hockey igår och vilka vann? MODO MODO MODO, men det nöd och näppa. Dom gjorde väl inte sitt livs match igår men dom vann och det är ju egentligen det enda som betyder något!

nu är det 1timme och 30 minuter kvar på arbetsveckan och så fort klockan slår 17 går jag in i matsalen och drar igång med festen! Vi har team-fest med jobbet så ikväll blir det tacos och fest!

oj, nu ringer det

i´ll be back....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback