Planera lite Stockholmsresa

Nästa vecka på fredagen vid 6 på morgonen går tåget mot Stockholm och då ska jag och mitt team från jobbet sitta med! Vi har en härlig resa till Stockholm inplanerad och jag hoppas det blir superbra!

Vi åker dit och ska bara slappa och mysa, vi har planerat in Wallmans med middag och på lördagen blir det troligen Fridays men vi får se. Jag planerar inte en massa shoppning, dels för att det kostar så mycket och jag inte behöver något och dels för att jag inte pallar att gå omkring i butiker.

Med Walter kände jag av foglossning och lite känner jag nu också men värst är ändå denna typ av ischias jag känner av. Jag har ont HELA TIDEN, ibland mer och ibland mindre men känner av det konstant. Är inte en glad mamma vissa stunder och jag vet att jag inte kommer palla att gå på stan i flera timmar men då kan man ju utan dåligt samvete sitta på ett kafé och dricka en god kopp kaffe!

Men lite shoppning hinner man nog med, ska besöka lite pysselbutiker och inhandla lite grann till vårat julpyssel med grabbarna!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Om du råkar få tid över och är solo så släng iväg ett mess så åker jag in så tar vi en fika! Men förstår att ni planerat varje minut ;) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback