Missade något igår

Både jag och min sambo glömde helt bort vilken dag det var igår. För det var ju faktiskt en speciell dag igår, 15maj.

För 16år sedan, dvs 15maj 1996 så blev jag och T tillsammans. Får fortfarande lite fjärilar i magen när jag tänker på den dagen och hur SJUKT nervös jag var. Tänk om man vetat redan då att vi skulle vara tillsammans 16år senare och ha två underbara pojkar tillsammans.

Tiden har verkligen gått ruskigt fort och vi har ju bott på lite olika ställen tillsammans. Vi har ju aldrig varit något som tänker på att fira allt så himla mycket och vardagslivet tar väl lite över ibland så vi båda glömde vilken dag det var igår.

Men som tur var kom jag på det nu och självklart måste det firas på något sätt! Får se vad jag hittar på men något måste det ju bli tycker jag. Och man ska inte alltid göra det så avancerat, tänk på att det lilla gör mycket!



En gammal bild men min älskade sambo har ju inte ändrat sig lika mycket som pojkarna har!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Åh grattis till er! Kram!

Postat av: Emma

Grattis till alla åren!

...kanske bröllopsklockorna börjar ringa snart :o)

2012-05-17 @ 12:35:59
Postat av: Jenny Ternestål

Tackar! Men det vette tusan Emma, brukar ju säga att man ska lära känna varandra först och vet inte om vi är där än?! ha ha, självklart vill jag gifta mig snart men man får se när det passar!



kram kram

2012-05-18 @ 06:18:53
URL: http://ternestael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback