Känns som jag sover

Min energi och tid bara försvinner, vet inte varför. Om jag verkligen tog mig i kragen skulle jag faktiskt kunna logga in och göra lite inlägg men det blir inte bara av!

Sista tiden har bestått av sjuka barn och åter sjuka barn! Först var det vattkoppor för Lukas och seda prick två veckor efter det var det Walters tur medd prickar. Lukas fick inte så många koppor och hade det rätt så enkelt men värre var det för Walter. Dock tycker jag att det gick smidigt faktsikt.

Lillgrabben blev dock frisk och jag for till jobbet på onsdagen förra veckan och hann jobba ända fram till halv tolv då Lukas avdelning ringer och killen har fått feber och somnat!
Så hem med honom men lämnade kvar Walter på dagis och Lukas har egentligen haft feber fram tills igår kan man säga. Han har inte ätit nästan något alls och hostar mycket och tyvärr gjorde ju det att båda kalasen som var inplanerade i helgen fick ställas in! Dock tog han det bra faktiskt, han kände nog hur trött han var.

Men nu är vi åter friska får vi hoppas och har en vecka av planering för på lördag fyller Lukas 4år och på söndag blir det kalas! Han slår ihop sitt kalas tillsammans med kompisen William för dom bjuder ändå nästan samma personer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback