Nere på minus

Har kännt mig på minus-nivå senaste tiden och det har gjort att bloggen har varit obefintlig så om det mot förmodan skulle finnas någon som läser så lever jag men har haft annat för mig.

Min mamma fick ju en hjärtinfarkt i början av juni och det har påverkat mig ganska mycket. Allt har ju gått jättebra men man lägger fokus på henne och glömmer annat. Vi spenderade en stor del av semestern med henne så att hon fick hjälp med huset och gården.

Resten av tiden har vi bara varit hemma och gjort allt och ingenting. Hade tänkt göra dagsturer men struntade i det och har varit hemma och jobbat på gården. T med bygge och annat och jag mest med bär, saftning och syltning. Har även hunnit med en sväng i skogen och plockat blåbär och letat svamp.

Nu hoppas jag dock att min energi kommer tillbaka och att vi får en superfin höst!

Men bilder och mer inlägg kommer allteftersom.

Kommentarer
Postat av: Diana

Stora styrkekramar till dig, vännen! Nu hoppas jag att du hittar något att hämta energi ifrån. Det är inte roligt att ligga på minus. Vill du prata eller skriva av dig så vet du hur du kan nå mig. Skönt att din mamma mår bra! Stora kramar, Diana

2012-08-26 @ 09:22:29
Postat av: ROXANNA - Kamp efter Cancern - Äntligen Mamma

hej :) dressen är köpt på audis hemsida. sök på audis klädkollektion :)
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback