Har jag ett jobb?

Har den senaste tiden varit borta från jobbet så mycket att jag ibland funderar på om jag har ett jobb? Först fick ju Lukas vattkoppor, sedan var det Walters tur. När Walter väl var frisk och gick till förskolan så hann jag jobba i en halv dag innan förskolan ringde och Lukas nu hade hög feber!
Var då borta ett tag och efter jag äntligen hunnit jobba lite så blev jag själv sjuk och efter det så hade jag tagit påskledigt och hade påsklov med familjen!

Så mycket tid borta från jobbet men känner inget dåligt samvete men att man halkar efter lite grann. Dock var det extremt skönt att få vara ledig nu under påsk. Vi åkte självklart hem till mamma precis som en mängd andra syskon och sedan tog vi även en tripp upp till svärfar i Klimpfjäll! Lukas och Walter stortrivdes där och passade på fiska och åka skoter och självklart mysa med farfar, Elisabeth och faster Vanja!

Ska försöka lägga in lite bilder från veckan och tiden som gått men nu när snön äntligen är borta så spenderar vi all tid ute i trädgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback