Paus i Dorotea

Igår efter jobbet packade vi och fixade det sista och sedan for vi iväg. Var framme i Dorotea vid 22.40 och usch vad man var trött. Ska kanske tillägga att jag klev upp klockan 5 i går morse så inte undra på att man var trött!

Idag ska vi bara mysa med pojkarna för vi ska ju lämna dom här i Dorotea när vi åker mot Umeå ikväll. Tvivlar inte på att det kommer gå toppen för pojkarna och farmor och Sune men det är ju faktiskt första gången vi lämnar bort pojkarna för en helg så man kommer sakna dom till tusen!

Men jag vet att vi  kommer ha fullt upp i Umeå med bröllopet och allt runt om kring så vi kommer inte vara sysslolösa.

Känns som att det är mycket som ska fixas men allt vi skulle göra ligger i bilen färdigt. Bara några småsaker som ska fixas och inhandlas men det hinner vi!

Nu ska jag nog ta och röra lite på mig, får se vad vi hittar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback