Roliga facebook

I fredags var jag på personalfest och hade riktigt, riktigt roligt måste jag säga. Var hemma vid 2 och var rätt så nöjd så jag och sambon hoppade i säng för än fast vi vill ha sovmorgon så brukar inte alltid barnen hålla med!

Fick dock faktiskt sovmorgon för klockan var kvart över nio när pojkarna vaknade. Kollade min mobil efter en stund och ser då att jag har fått en massa sms och det brukar inte komma så många samtidigt oftast. Möttes av en hel del frågor, tex frågan om hur jag mådde, vad som hade hänt med mera, med mera.

Skrev tillbaka till några och frågade vad dom menade och fick då veta att min status på Facebook var ändrad från förlovad till singel! Gick då in och kollade och det stämde att klockan 3 på söndag morgon hade min status blivit ändrad. Jag hade då inte varit inne på facebook sedan i torsdags så hur den där ändringen kunnat ske är för mig en gåta!

Men måste säga att det var kul att se hur många som reagerade! Men som jag lugnade alla och skrev eller sa, så lätt slipper inte T mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback