Loppis!

Idag var det dags för loppis igen är i Matfors och jag brukar alltid försöka ta mig dit. Det som var först på listan var byxor till Lukas, han var i akut behov av byxor. Han har nött sönder så himla många par och det ekade lite tomt i skåpet.
Lyckades få med mig 3par byxor hem och jag betalade så mycket som 10kr/styck! Inte nötta alls och superfina så riktiga fynd skulle jag kalla det.

En annan sak vi behöver köpa är vinterskor till honom men det är en djungel. Har inget emot att köpa det begagnat men jag vägrar ha med mig pojkarna på loppisen (gjorde det misstaget en gång och gör aldrig om det, huva vad folk det är där). Måste nog åka en sväng och kolla vad det finns för skor.

Och så är det overall till Walter också, han sitter ju allt annat än still så en riktigt bra overall behövs nog så han klarar vintern!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback