Mina älskade pojkar

Lukas ligger fortfarande vaken i sin säng, han somnade tyvärr sent på eftermiddagen och är då enormt kvällspigg och är därför vaken. När man går in och säger godnatt så säger han "älskar dig mamma"! Och så vill han att jag ska fråga vilka han älskar och svaret jag får är mamma, pappa och Walter. Hjärtat smälter!

Lukas älskar verkligen sin lillebror och är mån om honom. Han ger honom inte massa tjuvnyp utan är snäll. Oftast kan man säga att han struntar i honom och bara är! Han leker bredvid honom och självklart blir han irriterad när lillebror vill ha samma saker som han har men det är väl förståeligt. Den saker som lillebror vill ha mest av allt är nog storebrors gosedjur kossan! Så fort han ser kossan så skrattar han och blir glad!



Hoppas dom växer upp och får en bra relation till varandra. Vill att dom ska ha den kontakten som jag har med min storasyster Mia för det är skönt att veta att man alltid har någon där som ställer upp och älskar en.


Kommentarer
Postat av: Vanja

GOS <3

Postat av: Maria

Älskar dig med kära syster :)

2011-06-02 @ 22:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback