Dagarna går fort

Sista veckan har jag knappt startat datorn för man hinner inte. Det är nästan alltid något man ska göra och fritiden man har spenderar man ute i trädgården för nackdelen med att ha mycket trädgård är att det är så ENORMT mycket att kratta och fixa med. Men sakta men säkert så tar det sig.

I helgen har vi svägerskan med familj på besök och det blev Lukas väldigt glad för, nu är dom dock ute på Birsta och vi valde att stanna hemma och ta det lugnt istället för har man inte ärenden på Birsta är det inte så roligt att hänga där.

Lillkillen växer och växer, blir 6 månader nästa vecka och han väger nu 9780g så nu går han inte upp lika mycket längre utan har saktat ner viktuppgången. Han kan sitta själv och genom att småhoppa och röra på benen så tar han sig fram. Det går inte fort men efter en stund så har han tagit sig över rummet!



Storkillen är helt underbar och det händer så mycket. Han kan komma med så roliga kommentarer så det är svårt att hålla sig och man får nästan bita sig i läppen ibland. Men visst har han humör också, som senast i veckan då han hade lovat att om vi åkte och lekte med Isa så skulle hennes mamma få klippa honom. Vi åkte dit och självklart så sket det sig och då sa jag att om det inte blev som vi bestämde så skulle vi åka hem vilket vi gjorde också. Men det var en skrikande och brottandes kille som jag fick bära till bilen. Humör har dom iallafall!



Han fick ju en cykel när han fyllde år och han susar fram i en väldans fart!


Kommentarer
Postat av: Bea

Men va duktig han är, redan ta sig fram! :)

Han påminner mig så enormt mycket om Vincent då jag ser han på bild, det måste vara de charmiga skrattgroparna! ;) Walter väger lika mycket som Ella nu då, Hjalmar halkar efter med sina 9215, men han har varit mycket sjuk stackaren :(

Hade ju magsjuka vid påsk och är nu lite förskyld och hostar. Hoppas allt vänder då sommaren kommer ordentligt! :)

Helgen vecka 23 far jag och barnen ner till Stockholm och ska vara där i mer än 2 veckor!! Ingemar kommer ner till Midsommar! (han ska vara hemma för att renovera hallarna samt trappen)

Hoppas vi kan ses snart!!

Kram

2011-05-06 @ 18:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback