Strumpbyxor med halkisar

När barnen börjar röra på sig och man ser att dom rör på benen så ser man hur frustrerande dom blir när benen bara halkar iväg. Till Lukas köpte jag strumpbyxor med anti-halk på, det fanns både på rumpan och på knäna och även under fötterna.
Dom gick dock sönder och till min stora frustration så kommer jag INTE ihåg vart jag köpte dom byxorna. Har försökt hitta på nätet men lyckas inte och jag har sökt igenom alla butiker men har kammat noll!

Så lösningen blir att göra egna faktiskt, köpte idag ett par strumpbyxor och färg från Panduro så nu ska här fixas anti-halk-strumpbyxor!



Efter man har ritat på så ska det torka i minst 24 timmar så vi får vänta på resultatet!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är så uppfinnesrik! meddela gärna om det fungerar. Så roligt att följa er på bloggen då vi inte syns så ofta, hoppas dock att vi kan bestämma dejt någon dag snart.



kram så länge

Postat av: Lena

Hej!

Tänkte tipsa om Sockcompagniets antihalk strumpbyxor. De är suveräna! Bara att leta på nätet, t.ex. här: http://laba.se/strumpor-trosor-kalsonger/index.php/produkt-kategori/leggings-linnen-och-strumpbyxor/strumpbyxor-med-halkskydd/

Jag har försökt med denna metod som ovan - det blev för hårda klumpar utav antihalk mönstret för min smak. Men Sockcompagniet gör susen för mig!

2013-07-24 @ 20:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback