Lukas dag i några bilder

Vi började så klart dagen med sång, Lukas vaknade och ropade efter mig vid kvart i sju och eftersom jag och lillebror var vaken men låg kvar i sängen så kom Lukas och la sig med oss. Vi sjöng för honom och myste lite tillsammans.

Kör inte med tårta på sängen för det har vi aldrig gjort i vår familj och jag vill ju gärna att han ska äta frukost också men jag gjorde en ostmacka med ljus på så det gjorde honom nöjd. Han öppnade lite paket och sedan iväg på dagis.



När jag hämtade honom så berättade fröknarna att något hade hänt och när jag såg Lukas så såg jag det jag med. Han hade åkt kana på magen och krockat med isen och det hade visst kommit en del blod.



Lukas hade beställt en brandbilstårta så han och jag försökte fixa ihop en sådan tillsammans och han blev nöjd med resultatet så då är vi alla nöjda. Han fick även önska mat idag och då blev det köttbullar med lingonsylt!






Lukas tackar så mycket för alla kort och samtal och alla grattis-önskningar!


Kommentarer
Postat av: emma

Vilken fin tårta! Kan tänka mig att Lukas blev nöjd på sin födelsedag...synd att han ramlade och slog sig men antar att han är lika full av energi som vanligt. krama honom från mig,

Emma

2011-04-02 @ 10:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback