Det viner om knutarna

Ojsan vad det stormar här just nu och det har det gjort hela veckan nästan. Blåser nog bort om man går ut så jag ställde barnvagnen uppe på bron så jag vet att den står stadigt när killen sover.

Lite rutin börjar man nog se på dagarna då han oftast vaknar mellan 6 och 7 och jag försöker oftast hålla honom vaken tills ungefär klockan 9 då vi åker på dagis. Sedan sover han gärna till 12-13 någon gång och det är väldigt skönt. Sedan blir kvällarna oftast olika men lite rutin har vi. Bäst är det om han sover två gånger per dag och som det är nu får jag honom i säng för natten vid 21.

Dock är han lite sjuk nu så man vet aldrig hur han sover, lillskrutten!

Just nu går det superbra på dagis för Lukas, lite för bra faktiskt för så fort jag visar mig så blir han ledsen och vill inte hem. Härom dagen tog det ca 30 minuter att få hem honom och det slutade med att jag fick bära in honom i bilen skrikande och effter att ha fortsatt skriva i ca en halvtimme så hittade jag honom på golvet så här - sovandes!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Ååååh kolla vad han växer, lille Walter. Och kläderna ser ut att passa precis, lovely :)

Kram på er alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback