Hinner inte med

Dagarna går så fort i sommarvärmen så jag hinner knappt sitta vid datorn tycker jag. Midsommar har kommit och gått och det var en helt underbar helg faktiskt. Hade besök av tre stycken svägerskor, två kusiner till pojkarna och svärfar med sambo! Vi har ätit gott och bara tagit det lugnt och det är så det ska vara. Lukas har varit överlycklig som har fått leka med Neo så många dagar och han tyckte inte om när dom for.

Gjorde midsommarkransar som vanligt men tyvärr var inte den äldre pojken medgörlig så det blev inget sådant kort men på lillfisen blev det ett.



Hela familjen är ju lediga tillsammans och vi njuter bara av dagarna, visst har vi mycket som ska göras men vi stressar inte genom ledigheten.

Lägger in ett kort på storkillen, han är så fantastisk och vi får skratta åt och med honom hela tiden tror jag!


Kommentarer
Postat av: CT

Älskade små sötnosar! Så underbara dem är... Jo men du, på sommaren får man faktiskt skippa datorn helt tycker jag.. =) E så mycket mera värt att njuta av dagarna som går!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback