Härliga sommar

I helgen har vi verkligen haft högsommarvärme hos oss. I fredags for jag, Lukas och Walter tillsammans med andra mammor och barn till Himlabadet och deras utebad. Det var en helt underbar dag som resulterade i en bränd rygg men jag får skylla mig själv.





Då vi såg att dom skulle fira 1år på lördagen så for vi även då men då fick faktiskt pappa T följa med oss! Vi satt nära den grunda bassängen så då kunde Lukas bada hela tiden och det var han nöjd med kan jag säga!



Vi har även hunnit med ett 3-årskalas och lite fixande här hemma men idag stannade vi faktiskt hemma och i skuggan för dosen av sol var faktiskt uppnåd för denna gång kan jag säga.

Längtar tills värmen i sjöar och hav har kommit igång så man kan åka och bada på sådana ställen också. Det finns för och nackdelar med strand och sjö precis som med bassäng så det är bra att kunna variera lite.


Kommentarer
Postat av: Vanja

Underbart! :)

2011-06-12 @ 22:15:07
Postat av: Vanja

Underbart! :)

2011-06-12 @ 22:15:20
Postat av: Lola

Vilka underbara dagar ni har haft! Själv satt jag och funderade på att fara och bada i två dagar, men det blev som aldrig riktigt av.. =) När jag ser dina bilder så ångrar jag mig ju nå enormt.. Tur att det bara är början av sommaren än så länge.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback