Härliga sommar

Vi njuter verkligen av sommar och har hunnit med en hel del. Vi har varit och badat en hel del, både vid Himlabadet, vid havet och vid sjöar. Jag som aldrig brukar bli brun har faktiskt fått lite färg.

Styrde kosan hem mot Dorotea och det var så härligt, mindre härligt var dock att hela familjen drabbades av magsjuka men som tur var gick det över fort.

Jag var ut med mamma och plockade väldigt mycket hjortron så nu har vi syltförrådet fyllt. Var nog länge sedan man såg så mycket hjortron och det var nästan svårt att lämna skogen och myren när man visste hur mycket bär det var.

Helt plötsligt blev det ändrade planer och vi begav oss mot Piteå och lillasyster Carola med sambo. Även syster Maria med sambo var där och vi hade några härliga dagar och vi var bland annat på äventyrsbadet vid Piteå Havsbad.

Sedan for vi till Umeå och blev där några dagar och sedan hemåt mot Sundsvall och huset igen. Har en hel del bilder som jag får lägga upp allt eftersom men det största som hänt är nog att Walter dels fått två tänder och nu kan gå med gåvagnen

Men som sagt, bilder och filmer kommer!


Kommentarer
Postat av: Lola

Vet inte om jag sa det, men ni ska bara veta hur underbart jag tyckte det var att ha er här!!!! Har sällan blivit så lycklig. Vi har som bestämt att nästa resa vi gör blir ner till sundsvall så vi kan hälsa på hos er! Saknar dig och familjen din! Puss och kram!

Postat av: Anonym

hiss eller diss? jag behöver alla åsikter jag kan få!

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/vill-ha.html

2011-08-03 @ 12:41:40
Postat av: Bea

Nämen... ;(

Att du inte sa något att ni inte skulle komma förbi, jag har ju väntat och väntat på ert besök... :(

Men läser att ni haft en trevlig semester! :)

Ha en fortsatt sådan! Sköt om er!

Kram

2011-08-04 @ 09:55:35
URL: http://bheas.blogg.se/
Postat av: Nina

Låter som ni haft en kanon bra sommar!

Å lill killen växer ser jag!

Anton står knappt på sina ben. Den 22 augusti ska vi till lycksele med han och kolla upp det!



Ha en fortsatt fin sen sommar!

Kram kram

2011-08-06 @ 13:42:09
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback