2011

Nytt år och nya möjligheter. Tyvärr börjar vårat nya år med trasig bil men med en dålig början kanske det blir bättre? Skulle styra kosan mot Sundsvall igår men kom till Bergbacka där vi skulle hämta släpvagnen och där stannade bilen. Nu står den på verkstan i Dorotea och vi hoppas den blir klar till nästa helg.

Detta underlättar INTE för oss men tack vare en snäll svärmor med karl så får vi låna deras bil och kan därför åka hem till Vattjom på söndag och får då åka tillbaka hit till Dorotea nästa helg för att hämta våran bil. Usch för bilar som krånglar men vad gör man ?

Julen har varit toppen och nyår likaså. Julen spenderades i Bergbacka hos mamma och syskon och nyår hos svärfar med familj. Härligt har det varit och jag har njutit av varenda sekund. Bilder kommer nästa vecka då jag har våran dator så jag kan lägga över korten.

Kom och tänka på en sak, usch för att skotta all snö när vi kommer hem till Vattjom. Fick höra av grannen att våran uppfart är helt översnöad och det betyder att vi kommer inte kunna köra in med bilen utan får parkera på gatan och pulsa in! Livet är HÄRLIGT!

Kommentarer
Postat av: Diana

Men ack så skönt att komma hem =)

2011-01-05 @ 10:14:14
Postat av: Bea

Usch så tråkigt för er.. =(

(vågar inte säga att jag mixtrat med bilen för att ni skulle stanna längre...hehe)

Men som sagt, med denna start på året, kan det ju bara bli bättre! =)

Syns ikväll!! KRAM

2011-01-05 @ 11:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback