Ett år äldre - ett år visare?

Då var det dags att fylla år igen, 31år visar pappret och jag kan inte säga att jag känner mig något annorlunda än vad jag gjorde för 5år sedan. Livet lunkar på och jag är nöjd och älskar min tillvaro.

Gårdagen var lugn och skön, svägerskan med familj var kvar och innan dom åkte hem blev jag grattad av dom. Blev sedan grattad av familjen och sedan kom Erik och Evelina på middag (och självklart sötaste Amalia).
Fick en härlig kokbok med cupcakes och annat så nu måste man ju provbaka lite.

Helgen har dock avslutats på lite sämre sätt för jag har fått feber och ont i hela kroppen och jag hoppas det är över till imorgon för vara ensam hemma med två grabbar samtidigt som man har feber lät inte så lockande!

Tog kort på min underbara familj igår, blev inte så bra men det spelar ingen roll!


Idag hade vi äntligen besök av Jenny, Mange, Alexander och Matilda, det var ett tag sedan så det var så roligt att dom kom förbi. När vi sa att Alexander skulle komma så sa Lukas: Alexander är min kompis! Det skiljer åtta dagar mellan dom och det är så roligt att se barnen leka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback