Walter, snart 9 månader

Snart är våran grabb 9 månader gammal och tiden bara rusar iväg. Han är nu 73cm lång och väger ca 10800g och är en pigg grabb. Agneta på bvc kom ut och sa att hon skulle precis ställa frågan om han sitter stadigt men att hon slapp för hon såg hur han for omkring inne i väntrummet.



Walter sitter inte still många sekunder och nu har han upptäckt storebrors rum och där hittar vi honom ofta. Det är ju dock två trappsteg som inte är några problem att ta sig upp för men vi får se när han ramlar ner för dom första gången.

Han kryper omkring på alla fyra som en spindel och älskar att fara omkring med gåvagnen. Skulle inte förvåna mig om han går snart. Jag ska börja jobba om två/tre veckor så han kan gärna börja gå innan dess så jag inte missar hans första steg.

Walter är en helt underbart snäll kille som dock älskar att reta sin storebror och som mer och mer känner att man kan busa och bråka med lillebror!

Två tänder har tittat fram och han pekar jämt med pekfingrarna och säger titta eller mamma.'

Min älskade unge, du och brorsan förgyller verkligen våra dagar!


Kommentarer
Postat av: Lola

Helt underbara skitungar du har!!! Längtar så tills jag får träffa dem igen. En av de saker jag önskar mest, att jag fick träffa er oftare! Blir nästan tårögt glad när du lägger ut bilder på dem.. =)

Postat av: Maria

De förgyller inte bara era utan även våra dagar de gånger vi ses.

2011-08-07 @ 23:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback