Walter 5 månader



Walter blev 5 månader gammal förra veckan och oj vad fort tiden går. Var såklart och vägde honom och vågen visar 9650 gram och längden var 68,5cm. Mycket att älska!

Han är så himla duktig och snäll våran pojke, han tycker om att sitta och titta på oss och storebror. Han har blivit väldigt duktig på att sitta själv och favoriten just nu är nog fötterna för han ÄLSKAR att tugga på stortån!

Många som träffar honom säger att det är nog den gladaste bebis dom träffat och jag måste hålla med. Lukas var inte alls lika "glad" som Walter är och det är extremt sällan som vi får höra honom gråta.

Mat är dock ingen favorit, så fort han får något i munnen (gröt eller potatis) så beter han sig som att han ska kräkas. Här gillar man mammas mat helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Bea

Men såååå söt han är, bara älskar hans skrattgrop!! :)

Hoppas man hinner se er lite i påsk, om inte annat kommer jag ut till Bergbacka om det är där ni ska vara! :)

Han växer och frodas, men visst är han rätt lång oxå? Hjalmar vägde sist 9020 om jag inte minns fel... Kollade inte längden den gången, men sist var han 73,5 tror jag.

KRAM

2011-04-20 @ 09:33:43
Postat av: Vanja

FASTERS POJKE! Saknar er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback