Vart är energin?

Förstår inte vart min energi är, skulle kunna sova hela dagarna tror jag. Men det vill jag ju såklart inte och sluta jobba snart är inget jag planerar. Min plan är att jobba oktober ut och jag hoppas det går bra men man vet ju aldrig, Lukas kom ju 9 dagar tidigt så myran kanske gör likadant?

Mår i stort sett bra men är så TRÖTT och det är jobbigt. Igår gick jag ock la mig vid halv nio och innan nio sov jag. Är inte så roligt sällskap på kvällen men det blir förhoppningsvis bättre när myran är född.

Igår satt jag och myste med sonen i soffan och helt plötsligt så märker jag att han har handen på min mage och så klappar han. Tror inte riktigt han tänkte på vad han gjorde utan han har sett andra göra så och då gör han likadant. Så fort han märkte att vi såg det så tog han bort handen och sa att "bebis sover" vilket är han favorituttryck!

Är nu i vecka 33 (32+1) och tiden flyter på. Har inte gjort minsta grej som en förberedelse på att vi kommer få en liten. Jo jag har köpt tyg för jag ska sy sängkläder till spjälsängen men något annat har inte hänt. Är dock ute varenda dag på blocket för jag letar ju en barnvagn jag vill ha men än har den inte dykt upp och jag intalar mig själv varje dag att det är ju länge kvar så jag hinner!

Kommentarer
Postat av: Sofi H

Skojar du. Tiden har ju bara rusat iväg.. det är inte förrän nu den faktiskt börjat sakta ner lite..

Det börjar ju faktiskt närma sig även för er, känns som det var igår jag träffade er på Birsta.. men det börjar ju vara en stund sen ;)



yes, jag jobbar fortfarande och har väl planerat att göra det fram till det är beräknat.

Jobbar dock endast 50% då jag fortfarande dras med illamåendet from hell.. att jobba förmiddagar har jag fått ge upp sen några veckor tillbaka, tyvärr.



Hoppas tiden rusar på nu igen så du får din lill* att vara hemma med snart ;-)



God Natt! stor kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback