Ny bil igen

Imorgon ska "racebilen" in på verkstan för lagning så då blir det en ny bil vi kör. Trodde jag skulle bli utan bil eftersom vi inte har hyrbilstillägg i vår försäkring. Men Emma informerade mig om att eftersom det inte var vi som var skyldig till olyckan så har vi rätt till hyrbil på motpartens bekostnad!

Så jag ringde Aktsam (världens bästa försäkringsbolag måste jag säga) som hänvisade mig till Avis så imorgon när jag lämnar våran bil kommer det stå en hyrbil till vårat förfogande där! Jag och T hade knåpat ihop veckan och sidorna i almenackan är totalt nerklottrade av anteckningar om bussar hit och tid och tider som ska ändras. Så en stor sten lyfte från axlarna nu när vi fick hyrbilen!

Så vi får se vad vi kör för bil imorgon men förhoppningsvis någon bra!

Kommentarer
Postat av: Mina två små hjärtan

Ja vi fick också gratis hyrbil när jag krockade, fick en ny fin Volvo, som jag njöt den veckan ;) Våran kändes gammal som gatan när vi fick tillbaks den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback