Lär dig köra bil!

Är absolut inte på bra humör idag och det beror på att andra människor inte kan köra bil. Idag har vi haft vår nya fina bil i tre veckor och vad händer då? Jo en idiot bestämmer sig för att helt plötsligt byta fil och därmed köra in i oss så nu är bilen fint bucklig och skadad!
Är så arg och på dåligt humör att jag kan spricka, förstår inte hur någon bara kan byta fil utan att ens kolla om det finns andra bilar men uppenbarligen går det. Blev så rädd och chockad att hjärtat bara bultade men sedan kom ilskan.

Som tur är så tog hon på sig ansvaret (vilket inte var mer än rätt då det var henne fel) så i slipper ju betala något men vi blir utan bil i en vecka och det är inte roligt. Mycket som ska fixas med tider hit och dit. Men men, vi mår bra och inga större skador skedda så man ska ju vara glad för det.

Men just nu är jag mest arg!


Kommentarer
Postat av: Vanja

NEEJ! Vad tråkigt! Du har alll rätt att vara arg, det blir jag hela tiden på folk i trafiken...

Usch då!

Dannes bil är förresten inte helt fixad än! :( Det kan ta tid, nu har vi väntat i över 5 månader...

Kram

Postat av: Emma

Tur att du/ni i bilen inte blev skadad. Men jag förstår om du kände dig skakis efter händelsen.



Se till att få ut en bra hyrbil med många finesser så kan du ju trösta dig lite med det iallafall under tiden din bil blir lagad :o)

2010-09-10 @ 12:43:56
URL: http://lindroosen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback