Julen närmar sig, eller?

Första tecknet på att julen närmar sig kom idag och det var såklart jultidningarna som damp ner i brevlådan! Förstår inte att dom kommer så tidigt men ungarna är snabbt och ringer på och vill sälja. Köpte självklart av grannens ungar men det var inget större utbud i år tycker jag. Hittade ingenting åt Lukas så han fick vara utan i år men en kalender till mig och en bok till sambon blev det.

-------------------

Dagarna går i ruskig fart här hemma, nu är det bara 9 veckor kvar innan myran i magen beräknas komma och det är en livlig krabat i magen. Lukas var absolut inte så här rörlig utan var jag uppe och gick så var han lugn men denna bebis kan sparka järnet bara jag står upp! Får se om den är lika pigg när den är född för jag håller nog tummarna att det är en bebis som gillar att sova!

Jag och sonen satt och kollade på kort igår och det vart kort på honom som bebis och även en massa filmer. Försöker få honom att vara med på allt och göra det så verkligt som möjligt för honom att vi kommer få en liten bebis.

Bland dom första korten på sonen, längtar tills vi får träffa myran!


Kommentarer
Postat av: Vanja

JAg längtar jag med!

Ge Lukas en fasterkram! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback