Funderingar på julklappar!

Julen närmar sig och självklart börjar man fundera på julklappar. Till den i magen blir det inga presenter från oss, Lukas fick faktiskt inga julklappar från mig och T hans första jul då det kändes helt onödigt. Vi visste att han skulle få så mycket från andra och då är det bättre att man väntar och ser vad kan köpa efteråt.

Har inte bestämt något speciellt till Lukas men pärlplattor funderar jag på. Dessa var riktigt fina.

Men vi får se, är ändå en bit kvar till jul och känner då ingen brådska än. Vi tar månad för månad!


Kommentarer
Postat av: Mina två små hjärtan

Neo önskar sig små lego och bilmattebilar ;) Lova förstår jag inte riktigt vad hon säger, men hon bli lyrisk vad man än ger henne :)



Vill gärna ha lite tips på vad Lukas vill ha. Lillmyran kan vi nog komma på något till, dom är ju inte så kräsen i den åldern ;)



Kram kram

Postat av: Mina två små hjärtan

Babyskyddet tar vi med ner till kräftskivan, tänkte så ni inte köper något nytt. Neo sitter framåt nu och Lova kan börja använda hans gamla :)

2010-09-19 @ 11:35:18
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Mina två små hjärtan

Ja om ni inte hade behövt den så hade vi nog använt den längre eftersom den är smidigare. Men hon sitter bra i den stora stolen och då känns det ju onödigt att ni skulle behöva skaffa en annan :)



Jag ska fundera ut lösen till den andra så kommer ni få sen :)



Kram

2010-09-19 @ 18:12:55
URL: http://minatvasmahjartan.blogg.se/
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Hello!

Tittar in och kollar hur du mår?

Tiden går ju rasande fort! Och snart sitter vi med våra små bebisar!

Kramar!

2010-09-20 @ 13:58:57
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback