Sista dagen imorgon

Imorgon är min sista dag på jobbet och det känns så ENORMT skönt! Hela veckan har varit riktigt lugn, jag slipper svara i telefonen och kan allmänt varva ner så jag ska inte klaga på min sista vecka.

Var till barnmorskan idag, har sjukt mycket vatten i fötterna och vaderna, högt blodtryck och barnmorskan var inte nöjd med mina siffror. Hon konsulterade en läkare och så fick man åka upp till sjukhuset en sväng för kontroll. Blev en CTG-kurva men allt var toppen. Såg verkligen hur mycket sammandragningar man har men man tänker inte på det.

Hoppas nu att inte bebisen vill dröja allt för länge för vi längtar som tokar efter den!

Kommentarer
Postat av: Mina två små hjärtan

Ja jag väntar mig ett meddelande varje dag om att det nya livet kommit till världen :)

Postat av: Bea

Samma här!!! =)

Väntar och väntar nu, sååå spännande! =)

Ta det lugnt nu när du får vara ledig, och bara va! Vi saknar er här, hoppas vi ses snart efter att ni kommit er till ro efter bebisens födelse!

KRAM

2010-10-29 @ 13:00:54
URL: http://mammabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback