Nedräkning: 30dagar kvar

Idag är det "bara" 30dagar kvar innan myran ska kolla men jag hoppas ju verkligen på lite tidigare. Dock inte i helgen för vi åker hem till Dorotea och den kan gärna vänta tills vi är tillbaka.

Har varit hos läkaren och kollat upp huvudvärken, barnmorskan tyckte det var bäst. Men det finns ju inget konstigt utan det är väl spänningshuvudvärk och vad annat det kan vara när man är gravid. Dom tyckte jag skulle gå ner i halvtid, inte med sjukskrivning utan med föräldradagar. Är inte så förtjust i den tanken så jag tror inte det men man får väl se.

Nu blir det vila iallafall, hämtar hem sonen när han har sovit klart så ska vi packa och göra klart för hemfärd. Blir nog en sväng på Birsta så vi kan titta på en ny kamera.

Och tyvärr blir det inte våran egen bil vi kör hem, vi blev lovade att bilen skulle vara klar i tisdags och sedan har det varit nästa dag och nu är det tidigast måndag! Dom skyller såklart på leverantörer och att dom får fel klipps men det är ju faktiskt deras ansvar att fixa rätt saker!

Jag vill ha våran bil!

Kommentarer
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Jag gick på akupunktur mot huvudvärken och det hjälpte kanon bra =)

Ja se där, bara 30 dagar kvar! Inte mycket alls!

Ja alla förlossningar är ju olika.

Tar gärna samma som då Sam föddes. Va lite kämpigare att få ut Melvin!

Förhoppningsvis så går det rätt så fort denna gång med tanke på att man nyss gjort allt det där ;-)



ha en trevlig helg här hemma i Dorotea!

Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback