Nedräkning: 21dagar kvar

Tiden rusar fram och oj vad jag börjar längta. Är så trött på denna mage och att ha ont och ärligt talat är jag grymt trött på att kliva upp och gå till jobbet! Vill vara hemma och mysa med min familj!
Får se om T tar sina 10 dagar på en gång eller om han väntar med dom, vi får se hur allt går och hur det känns men funkar det så tar vi nog hellre ut dom till jul men vi får se!

I fredags var jag på restaurang Invito med jobbet, väldigt god mat och trevlig sällskap men när dom andra gick vidare till en pub vid halv nio så styrde jag kosan hemåt, man orkar inte så mycket just nu men det var en toppenkväll så länge den varade!

T och Lukas hade grabbkväll här hemma och hade varit och ätit hamburgare! Och så här slappar man när man är hemma med farsan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback