Dagarna går

Dagarna går och nedräkningen fortsätter, dras fortfarande med huvudvärk och ser inget ljus i den tunneln innan denna unge är ute. Kämpar på med jobbet, vill ju absolut jobba två veckor till men vi får se.

Dopet i helgen gick toppen, Amalia skötte sig exemplariskt och faktiskt även Lukas! Är så roligt och se honom i kontakt med andra barn. Det var en annan pojke där som är nästan lika gammal som Lukas och den pojken slog Lukas på armarna och vad gör min prins då? Inte slår han igen iallafall som man tycker att dom flesta borde göra, nej han blir ledsen och säger sluta!
Är så stolt över min kille att han inte slår igen och jag har faktiskt aldrig sett honom putta eller slå någon på det sättet som den andra pojken gjorde mot Lukas och det gör mig glad. Blir arg på dom barnen som slår och har svårt att bara vifta bort det men vill samtidigt inte göra någon stor grej av det. Men förklarar för Lukas att jag är väldigt stolt över honom som säger ifrån!

Lukas är väldigt intresserad av magen min nu och håller händerna på den varenda kväll. Kommer bli så spännande att se hans reaktion när myran är här och jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Sofi H

Tack så jättemycket, kan inte riktigt förstå att han utanför magen i två veckor redan. helt otroligt och galet fantastiskt!!

Allt gick jätte bra, lite väl fort kanske men man får ju knappast bestämma tempot själv;)



Snart er tur!! Kraam från oss i Jämtland.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback