Kallt om fötterna

Idag är det kallt om fötterna här hemma, vi bor i ett kallt hus och det drar en del från golvet i tv-rummet. Just nu eldar jag i köket i vespisen för att få lite värme för det är inte mysigt med denna kyla. Vi ska fixa så det inte drar men har inte tagit itu med det än.

I helgen hade jag syster Mia med sambo på besök och imorgon kommer svägerskan Vanja och till helgen kommer svägerskan Ida med familj och svärmor med karl. Fullt hus men det är helt underbart när man får gäster så jag är nöjd!

här hemma försöker jag även julstöka lite, har tagit fram stakar och ska idag stryka gardiner. Troligen får granen komma fram i veckan också men vi får se.

Nej nu blir det kaffe och som vanligt lite amning!

Kommentarer
Postat av: Mina två små hjärtan

Ja jag håller Neo hemma nu då han är lite förkyld, + att det går magsjuka. Så nu hoppas jag att det inte blir värre, vill ju verkligen träffa er i helgen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback