Back on track

Fick låna internet igår av några kompisar så nu är man back on track! Har faktiskt inte saknat internet så himla mycket utan det har varit rätt så skönt att vara utan!

Här hemma lunkar tiden på, är på 1dags övertid idag och jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle gå så här länge. Har ju bara förra graviditeten att jämföra med och då kom ju Lukas 9 dagar tidigt så jag trodde verkligen inte jag skulle gå över tiden. Än så länge är det inte jobbigt, visst har jag ont och man sover dåligt men tidsmässigt så springer dagarna iväg och det kan ju bero på virvelvinden man har här hemma!

Vi har börjat renoveringen av kontoret idag, det blir faktiskt en heltäckningsmatta på golvet där inne och jag tror det blir mysigt. Planen är att det ska vara ett kontor men gör det så neutralt som möjligt så att det eventuellt kan bli ett barnrum!

Nej, nu ska jag nog överlåta datorn till sonen som vill se sitt favoritprogram Lilla Röda Traktorn!

Kommentarer
Postat av: Sofi H

Åh så spännande!

Hoppas det kommer igång snart & du, LYCKA TILL när det sätter igång!



Kramar från mig och sonen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback