3dagar till BF

Just precis, tre dagar kvar och jag blir mer och mer inställd på att myran ALDRIG vill komma ut! Trodde verkligen inte jag skulle gå så här länge, Lukas kom ju 9dagar tidigt så vad väntar denna på?

Det går iallafall toppen att vara hemma, Lukas är så enormt snäll och låter mig få ta det lugnt så vi har det bra. Kände dock att en dag på Birsta igår var nog lite för mycket för jag hade ont igår. Men ibland måste man göra sådana saker för att sitta inne hela tiden går en på nerverna.
Vi var en sväng på förskolan och hälsade på idag och sedan tog vi oss en tur i skogen för lite insamling av material för pyssling. Lukas tyckte dock att det var roligare med isen som man kunde ha sönder!

Imorgon blir det besök till barnmorskan igen, får se om det höga blodtrycket håller i sig men det tror jag det gör. Kan ju berätta att förra torsdagen när jag var upp till sjukhuset för CTG-kurva så gjorde läkaren en hinnsvepning, dock verkar den inte ha gjort någon nytta på mig.

Sitter på T:s jobb just nu men ska strax åka hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback