3dagar över BF

Och än så länge inga tecken på att myran vill komma. Tycker inte att dessa dagar varit jobbigare än några andra, eftersom Lukas kom tidigt så har jag psykiskt gått på övertid ända sedan jag slutade jobba. Och med sonen hemma så hinner man inte att bara vänta på bebisen utan man håller sig sysselsatt!

Var på ännu en koll hos barnmorskan idag och jag hade visst bättre värden än jag haft på länge så nu fick jag ingen ny tid utan vi ska bara vänta på bebisen ankomst. Har jag inte fått innan en viss dag så kommer hon ringa mig och så bokar vi in igångsättning. Jag vet vilket datum det handlar om men jag tror jag håller på det ett tag.
Förhoppningsvis slipper jag igångsättning men man vet ju aldrig!

Imorgon blir det en dag på Birsta med Evelina och Amalia, ska fixa lite inför Fars dag och så ska jag kolla på tyg till julgardiner. Förhoppningsvis snöar det inte som idag för usch vad snö det har kommit. T sa åt mig att ta det lugnt när jag skulle in på stan och när jag vaknade hade han skottat av bilen och bron innan han for på jobbet. Färden in på stan gick bra men inne i stan var det hemskt att köra, det är så mycke snö och dom har inte hunnit skotta men med mottat att man ska ta det lugnt så går det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback