Lukas - min lilla charmör

Idag när jag hämtade Lukas på förskolan så kom han springande som vanligt! Han börjar nästan alltid vinka på en gång till fröknarna men idag gick han även och kramade om först sin fröken och sedan alla andra fröknar på gården. Dom berättade då att han hade nog jagat pluspoäng idag för han hade kramat alla fröknar flera gånger under dagen och han hade även plockat blommor och gett till dom.

Så antingen var han extra snäll idag eller så tänkte han lägga sig på plussidan för något kommande bus! Min älskade son kan verkligen charma när han vill och han vet hur han ska göra. Ibland när han kommer fram till oss eller någon annan så kan han säga något och så lägger han huvudet på sned och tittar med sina stora ögon!

Dom lär sig tidigt hur dom ska göra för att få som dom vill!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Har han klippt sig? :] Jag ser inga lockar :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback