Långhårig sötnos

Lukas föddes utan nästan ett enda hårstrå men med tiden har det växt och nu håller det på att vara riktigt långt! Många påpekar hur lockigt och fint det är och jag håller absolut med. Har dock börjat inse att vi nog måste iallafall toppa håret så att det inte är i vägen för honom men att klippa av honom dom fina lockarna - det vägrar jag!

Svägerskan Vanja hade tagit några riktigt fina kort där man verkligen ser lockarna!



Min älskade son som är det vackraste som finns men som just nu är inne i en period då han ska testa oss hela tiden. Vi har säker 3-4 riktiga bråk per dag och oftast handlar det om att han inte vill klä av sig eller klä på sig. Och han kan bli ordentligt arg om han vill, det kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: Vanja

Guldlock!

Danne tycker jag bara pratar om Lukas, haha... Jag saknar honom, er!

Förresten, jag klarade teknikprovet tack vare kompletteringarna ;)

Postat av: Sofi H

Lockar är väl det finaste. hej & hå vad jag gillar lockar :) (trots att jag själv är lockhårig och har svurit över dom många många gånger)

2010-05-19 @ 09:35:59
URL: http://sofih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback