Helgen går fort

Har inte ens startat datorn i helgen och därför syns man inte så ofta här. Vi har iallafall haft en toppenhelg med familjemys till tusen.

Lukas var ju lite bättre i fredags (efter några febertoppar på 41grader) så då fick han vara hos Erik och Evelina några timmar på kvällen och det hade han inte något emot kan jag säga. Jag följde med T på personalfest och hade det riktigt trevligt. Inte ofta man får träffa sambons kollegor så där, men jag är ändå rätt så duktig på att fara upp på hans jobb och hälsa på då jag tycker det är trevligt.

Hämta hem sonen på kvällen/natten och efter ett tag kom även sambon hem som stannade lite längre. Lördagen bestämde vi oss för att dra en sväng på stan då vi hade hört rykten om att det var drakutsläpp! Lukas bokstavligen ÄLSKAR drakarna och nu när dom hade samlat alla ca 50 drakarna på samma ställe så var han överlycklig. Det tråkiga var dock att halva Sundsvall var där samtidigt men det gick bra och Lukas var helt förstummad när han fick se två killar som sprutade eld!





Solen lyste och det var härligt ute men det är kallt i luften tyvärr. Vi röstade på sotarnas drake, det var en skorsten med en drake som tittade ut och draken hade en svart hög hatt! Det fanns en liten trappa och en kana så barnen trängdes för att få åka! Fick dock ingen bild på den men får fixa det i sommar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback