Våffeldagen

Imorgon är det dags för våffeldagen och jag ÄLSKAR våfflor. Tyvärr visade det sig förra året när vi skulle grädda våfflor att järnet gått sönder och vi har inte köpt något nytt än. Så i veckan måste vi ut och leta ett nytt för till helgen vill jag verkligen äta våfflor!



Jag gillar dock inte att äta dom med sylt och grädde utan jag vill ha mina våfflor med räkor, creme fraice, rödlök och lite annat smått och gott! Det är mumma och jag läntar som en tok! Tror inte heller att Lukas har ätit våfflor än så han måste ju få smaka!

I helgen blir det lugnt, vi ska till Alexander och fira att han har fyllt två år. Känns som det var igår vi fick veta att han hade kommit till världen. Och det betyder ju att det inte är så länge kvar tills vår egen lilla kille fyller år. Om en vecka blir han två år gammal och jag har svårt att förstå hur fort tiden går. Han har vuxit enormt mycket senaste tiden, hans tal har utvecklas jättemycket och kärleken till honom växer enormt för varje dag!





Kommentarer
Postat av: Vanja

Mums med våfflor! :) Men jag äter på det gamla hederliga viset, grädde och sylt ;)

När åker ni upp nurå? Vi åker på torsdag och ska övernatta hos Ida i Dorotea, vi kanske ses då? :) Kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback