Tvättning och packning

Sambon är kvar i stan på afterwork och själv har man myst på med sonen. Har även tvättat upp en massa kläder för jag har börjat packa och fixat inför helgen! På fredag klockan 06.08 går tåge mot Arlanda och självklart åker vi 1:a klass, vad annars?

Vi är framme vid Arlanda strax efter nio och då blir det en guidad tur på Arlanda och det ska bli intressant. Vi har fått lämna namn och personnummer för annars skulle vi inte få gå turen, undrar vad man får se?

Flyget mot Prag går ej förrän vid 16 så vi har lite tid att att göra av med men jag vet att många planerar att sätta sig på en pub och själv tänkte jag göra ett besök på Starbucks för jag ÄLSKAR deras goda saker!

Vet att helgen blir supermysig och självklart följer kameran med!

Kommentarer
Postat av: Vanja

Vad spännande att resa lite :) ha så kul! Kram

Postat av: Lars-Ove

Hej Jenny!

Har tänkt att skicka ett kort på "finbilen" du föddes i. Så du kan väl höra av dig på min mailadress så skickar jag bilden.



Ha det så bra!

2010-03-04 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback