Lukas fyller 2år

Ja nu har då dagen kommit då sonen blir  2år gammal, fattar verkligen inte hur fort tiden går. Vaknade imorse att och upptäckte att vi hade glömt ställa klockan, bra början på dagen va? Vaknade i bra tid så vi vart inte sena alls utan kunde ta det lugnt.
Hade ställt Lukas present bredvid sängen och lagt ett lakan över för den var för svårt att slå in med papper. La äve några ballonger på den så han förstod vad det var. Han sprang fort fram och drog bort täcker och sa Motorcykel! Lukas har fått en eldriven motorcykel av oss  och han älskar den samtidigt som han är lite rädd för den. Han har ännu inte vågat köra den men har iallafall kommit så långt att han vågar sitta på den!

Nyvaken kille som sprang fram till paketet


Ikväll har Evelina, Alexander med familj och syster Eva med sambo varit här och firat honom. Han har fått superbra presenter och jag tror han är riktigt nöjd med dagen. Han har nu slocknat i soffan och jag hoppas han sover bra!





Imorgon tänker vi styra kosan mot Dorotea och gissa om jag längtar! Första stoppet måste nog bli hos svägerskan så vi får snusa på Lova. Lukas ska till tandläkaren vid 10 och vi åker nog efter han har ätit lunch, känns så himla skönt att jag tog ledigt imorgon!


Kommentarer
Postat av: Åsa

krama grattis från mig! :)

2010-03-31 @ 22:11:32
Postat av: Emma

Hej gumman,

Va bra köp av er! När vår son blir så pass stor som Lukas så kommer jag också köpa något liknande..kan tänka mig att en sådan leksak är något som alla barn drömmer att få.



Ja, vi får ta en lunch snart igen,

Denna gång får du bestämma vart :O)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback