Jag lever!

Jo jag lever, har dock inte orkat sitta vid datorn alls denna vecka. Har dragit på mig en förkylning och trots att den inte är så jobbig att jag är hemma från jobbet så blir man ändå så trött att man bara vill sova när man kommer hem.

Helgen som var gick toppen och en bättre dag än lördagen är svår att få! Vi började med att vakna tidigt och packa väskan och dra till Timrå! Stannade en tag med Lukas med efter en stund så åkte vi därifrån. Och vilka tårar som kom och vilket skrik! Men jag vet ju att det går bra och han hade blivit glad efter en liten stund igen!

Hem och packade iordning för vi skulle ha varma kläder och badkläder med oss! Halv elva kom våran droska men inte var det dom som jag trodde skulle komma. Istället för Erik och Evelina var det Mange och Jenny som kom! En överraskning men en bra sådan!
Åkte hem till Erik och Evelina där vi fick väldigt fina hattar och paraplydrinkar så då förstod vi att dom skulle fira min och Teds 30års-dag!
Dagen spenderade vi ute med massor av tävlinga och jag tror jag mig själv på skyttet, jädrar vad bra det gick!
Det var då alltså tjejerna mot killarna och vi gjorde riktigt bra ifrån oss men ibland borde vi faktiskt fått litet handikapp med tanke på att två av tre tjejer har ganska stora magar men vi klarade oss ändå!

En toppendag som spenderades ute och vi åt lunch vid brasan och god middag fick vi på kvällen. Sedan blev det några timmar i baljan och klockan visade 02.00 när vi var hemma!

Tusen tack Erik, Evelina, Mange, Jenny, Bia och Isa för en toppendag som vi sent ska glömma!



   

Om det är någon som inte vill att korten ska synas så säg till så plockar jag bort dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback