Bjuden på bröllop!

Min söta kollega Emma är just nu mammaledig efterrsom hon fick en liten Victor i januari men hon har planerat sin bröllop ett tag nu och det har varit roligt att få höra lite då och då. Senast i fredags då vi lunchade pratade vi lite om bröllopet
MEN snacka om att jag blev förvånad då jag hittade en inbjudan till bröllopet i brevlådan idag? Hade verkligen inte väntat mig en inbjudan för hon har inte sagt något men jag blev så enormt glad för den!

Emma är en så enormt snäll och omtänksam människa som har varit ett stöd för mig många gånger. Jag ser verkligen fram emot bröllopet i sommar och hon kommer vara så fin i sin klänning som jag för övrig är grymt nyfiken på!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack snälla för dina fina ord, det värmer!

Ville att inbjudan skulle bli en överraskning..och det verkar ha blivit så :o)

2010-03-17 @ 10:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback