Trötthet och längtan

Är enormt trött men har ingen lust att gå och lägga mig trots att jag vet att jag borde. Längtar verkligen till helgen men har ingen aning om vad vi ska hitta på. Men man behöver faktiskt inte alltid planer utan man kan ta dagen som den kommer!

Nu har snart sambon och sonen bara en vecka kvar innan dom får vara lediga och jag är AVIS! Längtar verkligen till min egen ledighet och idag damp det ner en inbjudan till dop och jag hoppas vi kan gå på det för det skulle vara så himla roligt!

Nej, jag måste nog dra mig till sängen så att jag orkar med morgondagen.



Längtar!

Kommentarer
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Shit, vilka underbara lockar! Och klart du är partisk men jag kan då säga som så att han är underbart söt! Ni har lyckats mycket bra ;-)



Här är det bara bra, en lite väl energisk son bara. Tror han kommer passa bra på dagis då han börjar där. han behöver rätt mycket stimulans annars blir han på dåligt humör =/ Och jag orkar inte så mycket just nu! och värre lär det ju bli =)



Allt bra med er annars?

Ja jag älskar Grey´s! Längtar till nästa onsdag så jag får se vad som händer. men skulle tro att jag lär ha fått veta en hel del innan dess!



Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback