Tiden går fort

Insåg att det gått över en vecka sedan jag sist bloggade, fattar inte vart tiden tar vägen? Längtar som en tok till sommaren och semestern men det ska ju inte vara länge kvar nu. Först är det sambon och Lukas som ska sluta jobb och dagis och sedan 3 veckor senare är det dags för mig!

I fredags kom Alexanders efterlängtade lillasyster och vi längtar väldigt mycket tills vi får se och snusa på henne. Vet att mamma Jenny inte haft den lättaste graviditeten så det är skönt för henne att det är över och att tjejen är här. Måste nog ringa dom om någon dag så vi får boka in en tid och så jag får prata med henne och säga GRATTIS!

Idag var jag på utvecklingssamtal på förskolan och som vanligt så var ju allt toppen. Fröken Mia tycker egentligen inte att vi behöver träffas för dom har inte något att säga men samtidigt är det skoj att träffas och prata i lugn och ro. Vet att hon är väldigt förtjust i Lukas och som vi förstår är han väldigt förtjust i henne. Lukas kommer inte få byta avdelning än men det tycker inte vi behövs. Han kommer må bra av att få vara störst på avdelningen för det kommer han och hans polare William att vara. Och som vi hoppades så kommer dom två få följa varandra när dom byter avdelning och det är jag väldigt glad för!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback