I november smäller det



Och vad är som händer då? Jo våran familj kommer utökas till fyra medlemmar och Lukas ska bli storebror! Känns fortfarande helt overkligt och jag ville verkligen vänta tills efter ultraljudet innan vi skrev något om det. Har inte kännt så mycket rörelse och var därför extremt orolig inför ultraljudet så när vi låg där och fick se pyret sprattla omkring så fylldes man av ett sådant lugn att man hade nog klarat av den största jordbävningen!

Vi hade den 6 november som datum och vi blev flyttade till 7 november så en enda ynka dag blev det. Med Lukas blev det nästan 3 veckor så det här var ju ingenting alls!

Har precis som med Lukas fått må toppen, inte mått illa en dag och jag njuter verkligen. Tror faktiskt det är en liten pojke där inne men har egentligen ingen aning.

Är alltså i vecka 22 (21+1) och vi har gjort ultraljud för två veckor sedan. Vi pratar med Lukas så han vet vad som kommer att hända men hur mycket han förstår vet man ju inte men vi vill gärna att han är med hela tiden för det är ju nästan större för honom än för oss!


Kommentarer
Postat av: Nina med Tjorven i magen

Önskar att vi kunde få lika fina bilder som ni fått. Våran ul bild suger :( Jätte trist. Ja Sam är för liten för att förstå vad som händer. Vi har fått den 20 oktober som bf. Blev flyttad 5 dagar. Från början va de 15 oktober som gällde. Och jag har ingen aning om va de kan va för nått kön. Skönt att du får må bra! Hälsa till Ted oxå! Kramar

Postat av: Ida

janne tror att det är en tjej, men han tror att alla får av den andra sorten ;-) Och hittills har alla här hemma även fått det :-) Jag tror på en kille, men i 90% av alla fall så har jag fel (och Janne har rätt) :-)

2010-06-30 @ 12:15:23
URL: http://idasusanne.blogg.se/
Postat av: Brittis och Benjamin

Skönt att du mår bra! Själv har man börjat få lite "små krämpor"... Just nu är det +- 8 veckor kvar tills vårt pyre kommer ut. Man längtar nu när syrran fått sin lille ju! Går det bra med byggnationerna? Jag tror jag skickade ett mess i veckan men, är ni hemma något vecka 29? Ha det så bra! Kramar från oss

2010-07-01 @ 07:53:06
Postat av: Bea

Äntligen får man skriva GRATTIS!! ;)

Så underbart!! Och vad fort det går, du har ju bara halva tiden kvar!! =)

Är det bra med er annars? KOmmer ni på dopet? =)

Ska bli så skoj att träffa er!!



KRAM

2010-07-01 @ 17:06:49
URL: http://mammabeas.blogg.se/
Postat av: Vanja

Myspys!

Jag är såå nyfiken på vem som ligger i magen! :) Kram på er!

2010-07-06 @ 11:52:02
URL: http://vanjaemilia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback